Bestanden verwijderen
wgb
2005-05-05 09:40:00 UTC
Mooi probleem

Ik werk met Pinnacle Studio 8.12.7

Windows verkenner

Mappen Auxiliary files

Mappen Captured Files

Klik Auxiliary Eigenschappen 11 bestanden 20 mappen

Ik wil deze mappen en bestanden verwijderen

Rechter muisknop, verwijderen weet u het zeker enz. en de map naar de
prullenbak wilt verplaatsen ja

Venster boven in het scherm, transparant, bezig met verwijderen.

Ik krijg een venster. Verwijderen van bestanden bevestigen

Er bevinden zich items in de map waarvan de naam te lang is voor

De prullenbak. Welt u deze map definitief verwijderen

Ja nee / ja op alles / nee / annuleren

Ja of Ja op alles

Kan titels niet verwijderen. De opgegeven bestandsnaam is ongeldig of te
lang

Probeer het opnieuw met een ander naam

Daar heeft zich een DVD bestand bijgevoegd

Ik wil deze map auxiliary opschonen. Het is 11 keer het zelfde bestand.

Hoe krijg ik deze bestanden verwijderd.

Wim
JoJo
2005-05-05 10:00:31 UTC
Post by wgb
Mooi probleem
Het is maar wat je mooi vindt,
Wat ik minder mooi vind is dat je tussen bijna iedere regel een extra
regel in je bericht toevoegd. Naar mijn mening onnodig.
Post by wgb
[...]
De map Auxiliary Files is een map voor Studio waarin de tijdelijke
bestanden van Studio worden opgeslagen. Het is dan ook het beste als
je deze met de functie 'Tijdelijke bestanden verwijderen' van Studio
zelf gaat opruimen en niet via de verkenner.
--
Johan
http://jojo.havank.com of http://jojo.nb.nu
svp quoten volgens de netiquette (http://www.leerquoten.nl)
wgb
2005-05-05 18:29:17 UTC
Post by wgb
[...]
Beste Johan,
Bedankt voor je reactie.
De dubbele regel kan ontstaan zijn dat ik mijn vraag in Word heb gemaakt en
met knippen en plakken in deze rubriek heb gezet.
Wellicht heb je gelijk, maar ik kan niet meer nagaan of deze bestanden
inderdaad met deze optie op de juiste manier waren verwijderden.
Er is volgens mij toch iets anders aan de hand. De map met Captured
bestanden was plotseling verdwenen. Er was weer een hoop ruimte op de harde
schijf. Ik besloot met de Windows opties software toevoegen verwijderen
Pinnacle te verwijderen.
Pinnacle 7 en update 8 weer geinstalleerd en ra ra deze rij bestanden staan
weer in de map Auxiliare Files. Pinnacle alleen met de demo film op de
schijf dan staat staat er toch maar 1 map Captured en Auxiliary Files. Bij
mij kan je deze map 10 maal uitklikken. De eerste is van oktober 2004 1
bestand en 16 mappen. Dan autosave 1 van vandaag. De volgende is Auxiliary 0
bestanden 10 mappen 4 mei. Vervolgns 0 bestanden 9 mappen. De laatste is van
20 maart 2005 0 bestanden 1 map.
Dit vind ik heel bijzonder.

Wim
JoJo
2005-05-05 20:50:35 UTC
Post by wgb
Post by JoJo
[...]
Waren verwijderd of waren te verwijderen?
Probeer het gewoon weer eens.
Post by wgb
[...]
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan je niet helemaal volgen ;)
In Studio geef je zelf in de instellingen aan waar Studio de
tijdelijke bestanden moet neerzetten. Het beste is om dit niet op je
systeemschijf te laten doen maar op een aparte schijf.
Per project zal Studio een mappenstructuur in die Auxilary Files
aanmaken.
Lukt het verwijderen op geen enkele manier, probeer het dan eens in
veilige modus.
wgb
2005-05-05 22:33:34 UTC
Post by JoJo
Post by wgb
Post by JoJo
[...]
Johan,

Ik kan niet terug draaien wat is gebeurd. Wellicht als ik was begonnen met
de optie verwijder tijdelijke bestanden
was er misschien geen probleem onstaan.
Post by JoJo
Probeer het gewoon weer eens.
Ik heb dit een paar keer geprobeerd. Ik krijg de zelfde melding als eerder
omschreven.
Post by JoJo
Post by wgb
[...]
Ik heb dit Studio zelf laten doen.
Post by JoJo
Per project zal Studio een mappenstructuur in die Auxilary Files
aanmaken.
Ik heb na de nieuwe installatie nog geen project gemaakt en toch staat er
een rij Auxiliary bestanden met de boven
omschreven vermelding als ik Eigenschappen aan klik.
Post by JoJo
Lukt het verwijderen op geen enkele manier, probeer het dan eens in
veilige modus.
Wat mij het meeste verbaast is dat Auxiliary mappen worden terug gezet
ondanks dat de software volledig is verwijderd.
Zelfs mappen van vorig jaar staan weer op dezelfde plaats.
De optie verwijder tijdelijke bestanden is transparant..

Wim
m***@VERWIJDER_DITxs4all.nl.invalid
2005-05-07 18:30:08 UTC
Hallo Wim,
Post by wgb
Post by JoJo
Post by JoJo
[...]
Ligt dat niet gewoon aan je herstelinstellingen in WinXP? Ik heb zelf
WinXP nog niet zo lang en weet er nog niet veel van maar heb wel eens
in de instellingen van Systeemherstel o.i.d. rondgeneusd en je kan
daar van alles instellen. Misschien staat daar ergens de
instelling:"automatisch alles wat Studio betreft herstellen als het
verwijderd wordt door Wim" ...;-))
Post by wgb
Wim
--
Groet,

Max M.
wgb
2005-05-08 17:00:55 UTC
Post by m***@VERWIJDER_DITxs4all.nl.invalid
Hallo Wim,
Post by wgb
Post by JoJo
Post by JoJo
[...]
Post by wgb
Wim
Bedankt voor de reacties.
Uiteindelijk kon ik de bestanden verwijderen. Waarom het plotseling wel
lukte kan ik geen reden voor geven maar de bestanden staan in de prullenbak.
Wim
Post by wgb