2 films op 1 DVD
Carpe Diem
2015-04-15 05:01:35 UTC
Heb de VIDEO_TS bestanden van 2 korte tekenfilms en zou die graag op 1
DVD plaatsen voor mijn kleinzoon.
Welk programma kan zoiets, inclusief menu om bij de start 1 van de 2
tekenfilms te kiezen?
--
Carpe Diem
"Make things as simple as possible,
but not simpler" (Albert Einstein).
s|b
2015-04-15 18:41:41 UTC
Post by Carpe Diem
Heb de VIDEO_TS bestanden van 2 korte tekenfilms en zou die graag op 1
DVD plaatsen voor mijn kleinzoon.
Welk programma kan zoiets, inclusief menu om bij de start 1 van de 2
tekenfilms te kiezen?
Bekijk deze eens:
<http://www.dvdflick.net/>

Het converteren kan soms wel lang duren (1 à 2 uur, als ik het me goed
herinner; ik heb het programma al een eeuwigheid niet meer gebruikt),
maar het is freeware, dus...
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Carpe Diem
2015-04-16 07:12:41 UTC
Post by s|b
<http://www.dvdflick.net/>
Het converteren kan soms wel lang duren (1 à 2 uur, als ik het me goed
herinner; ik heb het programma al een eeuwigheid niet meer gebruikt),
maar het is freeware, dus...
Bedankt! Zal dit zeker eens bekijken.