Hauppauge PVR 350 op Windows 7
Fokke Nauta
2013-11-24 11:01:49 UTC
Hallo allen,

Toen mijn pc nog onder XP werkte, functioneerde de Hauppauge PVR 350
TV-kaart uitstekend. Nadat ik de pc heb uitgerust met Windows 7 32b zijn
er problemen. De oude XP drivers kan ik wel in compatibility mode
installeren maar het beeld is van slechte kwaliteit en met de verkeerde
kleuren.
De Vista-drivers (32b) kan ik ook installeren en dan werkt het op zich
wel goed. Alleen WinTV crasht voortdurend, er is niet mee te werken.
Heeft iemand ervaring met een Hauppauge PVR 350 kaart onder Windows 7 32b?

Fokke Nauta
Fokke Nauta
2013-11-26 08:00:52 UTC
Post by Fokke Nauta
[...]
Probleem is al opgelost.
De Hauppauge software is berucht om de slechte kwaliteit. Goede hardware
maar hun applicaties zijn shit. WinTV van Hauppauge bleef crashen hoewel
het wel met W7 32b zou moeten werken.

Ik heb PVR software gevonden, ChrisTV. Te vinden op http://www.chris-tv.com/
Werkt uit de kunst. Kan alles zien en programmeren om op te nemen.
Alleen EPG werkt niet maar dat ligt niet aan de applicatie. Is verder
ook geen probleem.
Dit werkt veel beter dan WinTV van Hauppauge ooit heeft gedaan.

Fokke