Pinnacle Studio 15 : vraagje...
Carpe_Diem
2013-07-09 06:08:03 UTC
Pinnacle Studio 15 begint wat te lukken maar 1 vraag houdt me wel nog bezig.
Aan een project heb ik een 60-tal foto's toegevoegd en nu wil ik op elke
foto hetzelfde overgangseffect toepassen. Helaas lukt het me enkel om
dit telkens op 1 foto toe te passen. En dat wordt dus een hele klus.
Hoe kan ik hetzelfde effect op meer dan 1 foto tegelijkertijd toepassen?
Dank bij voorbaat!
Carpe_Diem
2013-07-09 06:41:14 UTC
Post by Carpe_Diem
[...]
Uiteindelijk toch gevonden.
Maar wie heeft er in godsnaam de term "rimpelovergang" bedacht...
Dimitri
2013-07-09 19:11:20 UTC
Post by Carpe_Diem
Post by Carpe_Diem
[...]
Is gewoon weer een lekker kromme vertaling. In het Engels is het
"ripple". Dat betekent ook rimpel, maar in deze context is de betekenis
"golfbeweging" of "aaneenschakeling" (van overgangen) beter.

Dimitri
Carpe_Diem
2013-07-10 05:00:05 UTC
Post by Dimitri
Post by Carpe_Diem
Post by Carpe_Diem
[...]
Ja, in de handleiding van 1 of andere laptop kwam ik de term "Blauwtand"
tegen. Bleek dus Bluetooth te zijn. Echt gebeurd... ;-))
Dimitri
2013-07-10 18:14:00 UTC
Post by Carpe_Diem
Post by Dimitri
Post by Carpe_Diem
Post by Carpe_Diem
[...]
En ik kwam een knop met "Rug" erop tegen. In de Engelse versie stond
daar "Back". Dat was weliswaar geen product van een groot softwarehuis,
maar dan nog...

Dimitri